Metronome Prague potvrzuje spolupráci s Chilli Production pro propagaci celého multikulturního projektu.
Fúze Metronome Prague a fullservice marketingové agentury Chilli Production slibuje velkou porci kvalitního contentu, promyšlenou a ucelenou strategii a kompletně uchopenou omnichannel komunikaci.
„Naše vize je vybudovat z Metronome Prague brand, který bude mít silnou základnu. Chceme, aby lidé chodili na Metronome kvůli zážitku, komfortu, kouzlu Prahy. Zásadní pro nás je, aby návštěvníci nečekali na oznámení headlinerů a měli už klidně rok předem důvěru a jistotu, že příště prožijí opravdovou radost ze stráveného času na Metronome Prague klidně s celou rodinou,“ plánuje šéf marketingové agentury Otta Kovařík.
Metronome Prague je první mezinárodní hudební a umělecká událost konaná v Praze v úžasném areálu Výstaviště Praha, sousedícím se Stromovkou, která je ideální odpočinkovou zónou. Na Metronome zahráli hvězdy jako Nick Cave, Beck, Underworld, Sting, Chemical Brothers, Massive Attack, Iggy Pop, Morcheeba nebo Tom Odell. Dramaturgie akce nezapomíná na tuzemské účinkující, kteří zde mnohdy nabízí unikátní program. Metronome není jen o hudbě, má přesah například do umění, kdy se v roce 2023 plánuje spojení s významnou galerií umění.
Chilli Production je agentura z Českých Budějovic, která není žádným nováčkem. Na trhu je přes 12 let a za svou existenci má za sebou i velké množství ocenění. V roce 2021 s projektem pro Alšovu jihočeskou galerii získalo Chilli první místo za social media kampaň v soutěži Fénix content marketing. Rok poté zde agentura sklidila ještě větší úspěch, když vyhrála dvě hlavní kategorie – Content marketingovou strategii a Nejlepší distribuci firemního obsahu. K tomu si navíc připsala ocenění Lemur za propagaci výstavy Malevič a ruská avantgarda.
„Jsme na jedné vlně. Chilli má velký přesah do hudební branže, osobní zkušenosti a velký drive“ těší se na propagační smršť David Gaydečka z Metronome Prague. „Věřím, že novou ucelenou komunikací posuneme Metronome opět o další level dál a návštěvník dostane obsah, který ho potěší. Nejde nám jen o prodej vstupenek, ale o vytvoření brandu. Je na čase udělat plánovaný další krok, který je nezbytný pro další růst Metronome Prague a všem Metronome lidem dát maximum.“ dodává Gaydečka.
„Na Metronome Prague jsem jezdil jako návštěvník a už u první návštěvy jsem si říkal, že to je brand, který by mě bavil a rád bych se podílel na růstu. Když si něco fakt moc přejete, stane se to.“ směje se Otta Kovařík z Chilli Production.
Na závěr dodává: „S Davidem jsme si sedli, máme stejné názory, stejné vize a vím, že to bude skvělá spolupráce. Na plný pecky pojedeme od října, plácli jsme si teprve minulý týden, takže je třeba začít intenzivně pracovat. Budeme světoví. Lokálně světoví.“